Scherm­afbeelding 2025-05-26 om 11.01.30

Laden zonder stress

Dankzij een betrouwbare laadpas & klantenservice


De MobilityPlus eXperience: slimme laadoplossing voor bedrijven 

 

Fleetmanagers en facilitymanagers hebben al genoeg aan hun hoofd. Spookfacturen, onverklaarbare laadsessies of een onbereikbare klantendienst?

Niet bij ons.

Wat mag je wel bij ons verwachten?

MP_Factureren_FC-2

Transparante facturatie | Geen verrassingen

MP_Laadpas_FC

Laadpassen voor uw werknemers die wérken, altijd en overal

MP_Portal_FC-1

100% inzicht in alle laadsessies via ons beheersportaal

MP_CyberSecure_FC

Detectie van laadfraude of kilometerfraude

En nog tal van voordelen, maar we houden het graag overzichtelijk

Zo hoort het. Zo doen wij het.
Meer info?

Technische ondersteuning – 24/7 telefonisch bereikbaar

We geloven dat zorgeloos laden niet alleen draait om de juiste laadinfrastructuur, maar ook om een klantendienst die jou snel en efficiënt verder helpt. Of je nu een vraag hebt over je laadstation, een probleem ervaart met je laadpas, of technische ondersteuning nodig hebt – wij staan voor je klaar, op de manier die voor jou het beste werkt.

Bij technische problemen met je MobilityPlus-laadstation bieden wij directe hulp, dag en nacht. Onze klantendienst is 24/7 telefonisch bereikbaar voor technische ondersteuning. Dit betekent dat als je laadstation niet naar behoren werkt, onze experts direct klaarstaan om je te helpen. 

Scherm­afbeelding 2025-05-26 om 11.08.20
MP_App_FC-1

Snelle probleemoplossing

75% van de oproepen lossen we direct op, zonder verdere actie van jouw kant.
MP_Helpdesk1_FC-2

Bijstand op afstand

We proberen je laadstation eerst op afstand te resetten of te configureren
MP_Inetervention on site_FC

Een technieker ter plaatse

Niet mogelijk op afstand? We sturen een technieker ter plaatse te sturen. Zo is uw laadoplossingen weer snel operationeel.

Enkele van onze klanten:

Wil je op de hoogte blijven?

Schrijf je in op onze nieuwsbrief