
Laden zonder stress
Dankzij een betrouwbare laadpas & klantenservice
De MobilityPlus eXperience: slimme laadoplossing voor bedrijven
Fleetmanagers en facilitymanagers hebben al genoeg aan hun hoofd. Spookfacturen, onverklaarbare laadsessies of een onbereikbare klantendienst?
Niet bij ons.
Wat mag je wel bij ons verwachten?

Transparante facturatie | Geen verrassingen

Laadpassen voor uw werknemers die wérken, altijd en overal

100% inzicht in alle laadsessies via ons beheersportaal

Detectie van laadfraude of kilometerfraude
En nog tal van voordelen, maar we houden het graag overzichtelijk
Technische ondersteuning – 24/7 telefonisch bereikbaar
We geloven dat zorgeloos laden niet alleen draait om de juiste laadinfrastructuur, maar ook om een klantendienst die jou snel en efficiënt verder helpt. Of je nu een vraag hebt over je laadstation, een probleem ervaart met je laadpas, of technische ondersteuning nodig hebt – wij staan voor je klaar, op de manier die voor jou het beste werkt.
Bij technische problemen met je MobilityPlus-laadstation bieden wij directe hulp, dag en nacht. Onze klantendienst is 24/7 telefonisch bereikbaar voor technische ondersteuning. Dit betekent dat als je laadstation niet naar behoren werkt, onze experts direct klaarstaan om je te helpen.


Snelle probleemoplossing

Bijstand op afstand

Een technieker ter plaatse
Enkele van onze klanten:


